Musik som lyfter

Jag älskar musik som fyller mig, som gör att jag ler stort så jag ser sådär löjlig ut. Efter en morgon av städning, tvättning, snuva, huvudvärk och mera städning sätter jag mig ner och sätter på musik.

"Joyful Joyful, we adore you. God of glory Lord of love."

Musiken som fyller mig och ger mig kraft är musik där det sjungs om Herren, för i själva verket är det han som
ger kraft, det är han som fyller mig. Det är han jag vill bygga mitt liv på, mina relationer, allting.
Med musik kan jag bara få vara, få vara i sång, i tanke och i bön och även i tysnad och låta musiken fylla mig.

"Everyday it's you I live for, everyday I follow after you, everyday I walk with you my Lord."

 Det är så mycket jag är tacksam över och jag känner hur välsignad jag är med fästman, familj och vänner. Jag kunde inte önskat mig mer.

P.U.S.H
(pray until something happens.)
M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0