Tummen upp för skype.

Som ni alla säkert vet har jag inte ganska skeptisk mot skype... Pga. alla internetavbrott, diskussioner osv. Aldrig funkar det... Men nu, idag fick vi, jag och Ry en härligt dejt, visst gör det så man saknar varandra mer, men inte gjorde det inget. Vi bara 'umgicks' i en timme, och även fast det bara var över internet så var det bättre än inget. Du får mig alltid att skratta! Älskling.

Imorgon åker jag till Lund, för att hälsa på Julia och Thabo, en spontan och rolig liten tripp!
Hänga med Sydafrikaner och nostalgi. (okej, jag har varit hemma i två dagar och jag njuter, men jag lämnar alltid en del av mitt hjärta i SA som ni alla säkert vet.) Jag kan bara inte få för mycket, eller? Jag som precis sa att det är skönt med ett avbrott från alla kulturkrockar... Jaja, allt är en salig blandning hos mig.

Förövrigt var det inte den Afrikanska solen som gjorde min hud röd idag utan den svenska!!!! Inget jag räknat med... Men jag gissar att det är bra, jag behöver jobba på min bränna! (visst kommer jag från Afrika, men en afrikansk vinter...) Idag var det båttur med saltstänk vilket fyllde mig med lycka. Hem ljuva hem, Bohuslän, vackra Bohuslän. Jag älskar västkusten med dess holmar. 

Nu ska jag hoppa i säng vänner.
M.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0