twentyeleven

1 år
12 månader
365 dagar
8760 timmar
525600 minuter
31536000 sekunder

Twentyten is over. Happy new year, gott nytt år och god fortsättning. Ett nytt år, tvåtusenelva, 2011, twentyeleven. Ett nytt år med mycket att se fram emot, ett år där jag inte vet vad som ligger framför. Det är lite läskigt men på samma gång ganska spännande. Först blir det back to africa vilket jag ser fram emot. 2010 var ett bra år, ett tufft år, ett år med mycket känslor och mycket händelser. En del är skönt att lägga bakom sig och en del vill jag ha åter nu under detta nya år som ligger framför.

Twentyeleven har börjat bra. Jag är glad att fira starten av det nya året med Ry och ett gott gäng vänner som var här och delade kvällen med oss! Tack vänner! Jag ber att allt ska gå vägen med mitt visum, ambasaden har mitt pass och utan det kan jag inte lämna landet, så jag beer att tiden ska räcka. För om 22 dagar lämnar jag Sverige.


"If you love someone, tell them,
because hearts are often broken by words left unspoken."


Have a blessed day friends.
Love M. 

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0