Raphonsels tower

Tänkte dela lite bilder på mitt hus, för ja det är ett hus. Ett litet litet hus, men visst är det. Även kallat "Raphonsels tower". Här bor jag sedan igår, och jag gillar't! Och;
I'm gonna be a proffesional killing bugs after six months here!
Här är det varmt, alla fönster är öppna och fläkten brummar i bakgrunden, det är nog dags för lite kallt vatten!

Var rädda om er!
Love M.





Kitchen - kök




I loooove mango and roses!!
Always wanna have roses in my kitchen.


Sovsidan på övervåningen.
(ja det är två våningar med branta trappor emellan.)


bibelord + några foton av guldkorn gör att det känns som hemma!




Ni är alla välkommna att hälsa på!
(Inte alla på en och samma gång, det skulle bli svårt då lägenheten är liten!)



Kommentarer
Moster & Amanda

Ser väldigt mysigt ut!!!

Skall bli trevligt att se det i verkligheten lite längre fram.

2011-01-30 @ 19:59:42
mamma

såå fräscht! ser hemtrevligt ut!

2011-01-30 @ 21:42:06
Kusin frida!

Härligt Maja!

Härligt för dig att få komma till baka till Afrika!

Ha en välsgignad tid där nere!!



Jag ska följa dig! och Ber för dig!



Om du hinner hem till den 10 Juni är du enormt välkommen till gullbranna på student!

KRAM!!

2011-01-30 @ 21:53:38
Amanda

I hate bugs arhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2011-02-14 @ 15:15:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0