m o s e s

Jag har en liten hus-gekko-ödla här hos mig, jag kallar honom Moses.
Idag tittade mamma gekko fram, eller det kan också ha varit pappa gekko.
Namnförslag?

Jag försöker förstå alla konstiga termer för phonetik och phonology!
Jag blir yr i huvudet, allt är så nytt. Och hej, värmen.
Snart till Bahlmanns pool för lite solning och simning. Tummen upp för det.

Saknar redan Ry som nu är på skolan, han åkte imorse men det känns redan som en evighet. Nu pratar vi distans i samma land, han är två timmar bort och jag får bara se honom på helgerna. Jag ber att fredag ska komma fort fort fort.

Love M.  


Kommentarer
mamma

Plugg och bad låter ju inte dumt förstås.Jobba på och njut om vartannat! Är gekkon en hon eller han?

2011-01-31 @ 16:23:57
Pappa Pelle

Han skall heta Elias...

2011-01-31 @ 18:48:53
Fia

Evert och Lotta!

2011-02-01 @ 11:15:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0