It's getting closer

Jag sitter här med en kopp te och små tittar på tv, det är lite som lugnet föres stormen. Eller kanske mera lugnet efter stormen, det blir inte direkt en storm att åka iväg från ett hem till ett annant, men de senaste dagarna har varit fullt upp. Igår kväll hade vi en liten hejdå middag med släkt för mig och joel, tack fina ni, jag kommer sakna er alla! Imorse ringde klockan 04.15 och det var dags att åka till landvetter, inte för min del utan för att vinka av joel som ska till Brighton för att plugga engelska. All lycka! 

Jag längtar efter afrika och vill mest bara åka nu, vill komma ner och komma på plats. Jag längtar efter Ry även om det var 5 dagar sedan vi sågs, vilket inte är någonting då vi är vana att inte ses på två månader. Jag ska återgå till soffan, filten och tekoppen!

Love M.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0