Hektiskt!

Hur mycket kan man hinna göra på 6 dagar? Känns som om jag försöker testa detta.
Jag tänker; hjälp, jag är redan helt slut!

fika. packning. samtal. utflyttning.

mera fika. städning. planering.

förvirring. spänning. middag.

fina barn. tomhet efter ry.

Jag tror det är dags för mig att snart röra mig mot min sköna säng som jag förövrigt kommer sakna när jag åker på måndag. Jag håller tummarna att sängen i lägenheten i afrika håller måtten! Imorgon blir det ännu en hektisk dag då mycket ska hinnas med, börja flytt städa, in till stan, fika med kajsa, hälsa på gamal skola, rebecka kommer från jönköping och stannar över natten. Jag är i behov av söömn! 

Godnatt!
Love M. 


Favorit barn!

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0