väärme och favvo barn

07.00 och det är 28 grader. Februari är årets varmaste månad, och ibland undrar jag hur jag ska klara detta. Visst, jag överlevde förra februari så jag lär överleva denna också. Det är ingen idé att ens försöka göra sig iordning och ibland känns det även meningslöst att duscha, för så for man går ut genom dörren börjar svetten rinna. För att inte tala om när man sätter sig i en bil, som igår, jag hade jeansshorts, och de blev blööta! Gosh. Även på natten svettas jag, även om fläkten står och blåser rakt på mig. Ni kanske börjar förstå vart jag vill komma? DET ÄR VARMT HÄR!

Imorse besökte jag POR och morgon devotion. Det var många nya ansikten och de flesta av "mina" barn har lämnat. Det var några barn som kände igen mig och som kom springade. Men gladast blev jag när jag såg min favvo. Jag vet, inga favoriter, men jag kan liksom inte låta bli. Och han har blivit så stooor!! Fina barn.

Dags för en powernap tror jag..
En välsignad dag önskar jag er.
Love M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0