morning exercise.



Alla ni som känner mig vet att jag inte hoppar upp ur sängen på morgonen.. Imorse var det dags för den första av många träningar. Ska träna med Ryans mamma Michele och hennes vän/personliga tränare. Jag är glad att jag kommer få röra mig, jag har bestämt att detta halvåret ska bli ett nyttigt sådant, så nyttigt och hälsosamt det kan vara i Sydafrika. En lugn träning imorse med mage, rumpa, armar. Men väärmen! Vi tränade klockan åtta och det var redan då varmt. Efter åkte jag hem för en powernap som till slut blev 1,5h. Ha. (sover ju dåligt på nätterna i denna värmen!) Sitter återigen med pluggandet men ska snart åka till Bahlmanns pool för sol och bad. Jag har redan bikinilinjer, vilket innebär att jag börjar bli brun!! Lyckan. Många många lager med solskydd för den afrikanska solen är stark stark stark.

Skickar lite av värmen hem till Sverige! 
So long.'Love M.  


Kommentarer
Fia

Åååh bikinilinje, gött Majsan!

går plugget bra annars?

TIPS: som jag fick från Emma är att plugga 45 min

och sedan göra något helt annat i 10-15 min.

så gör jag och de funkar skit bra!



saknar dig, love!

2011-02-01 @ 11:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0