15 februari

Det är den 15 februari och det är ingen vanlig dag, för det är älskade mormors födelsedag!
Hurra hurra hurra.
Många grattis och jag hoppas du får en fin dag. Guds välsignelse under året som kommer.


Förövrigt mår jag bra, magen är kanske inte helt i skick, men det var väntat när jag kom hit. Det är mat med mycket olja och allt annat jag inte kan äta. Ryan luktar får mest varje dag, men en dusch det lukten är som bortblåst. Just nu jobbar han med fåren. Igår hade vi en fin alla hjärtans dag dejt nere i stan. Mys. Idag har det varit plugg med frustration, jag gillar inte när jag inte förstår!! Ikväll blir det bio, tisdag betyder halva priset vilket är 16kr. 


Love M. 



Min nya vän, tyvärr vet jag inte hans namn. 
Visste ni hur stora grisar kan bli?
De här är gigantiska!!!    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0