Tankarna far iväg och du duger som du är.

Ibland är det farligt när tankarna svävar iväg... Just nu har jag en sådan stund, när jag tänker, drömmer och planerar inför framtiden. Jag har så mycket önskningar men samtidigt så mycket frågor om vad som skall komma. Framtiden ligger i viss del i mina händer, men jag vill överlämna allt i Guds hand, för han vet bäst. Tankarna idag handlar om vart vi ska bo, när vi ska flytta till Sverige, vart Ryan ska jobba och vart jag ska plugga. Kanske blir det så jag önskar, vi får vänta och se. Det är mycket som behöver falla på plats först.. Samtidigt som det är spännande att inte veta vad Gud ska göra i våra liv så känner jag mig smått stressad av att inte veta något om framtiden. Med framtiden menar jag även imorgon, nästa vecka och hela våren. Mitt liv är just nu väldigt oklart och oplanerat.

Det jag vet med säkerhet är att jag är glad att vara i Sverige, även om det är kallt, även om jag inte har jobb så är detta hemma. Jag är glad att jag blir äldre, tro det eller ej. Att mogna, inse vem man är och få vara den man är. Det har inte alltid varit så, jag har ofta brytt mig om vad andra tycker, varför ska man göra det? Det är mitt liv, det är jag som ska trivas.
Dagens insikt;
DU DUGER SOM DU ÄR!!!

Love Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0