Ogilladistans.se?

Som ni redan vet ogillar jag starkt distans... Och som alla vet pratar vi inte Gbg-Sthlm eller liknande.. Jag har min man på andra sidan jorden!!! Det har varit tufft, men absolut värt varenda sekund. Denna gången går allting lättare, vi vet nu vart vi har varandra och kan på ett annat sätt hantera saknaden och längtan. Distans är inget jag rekomenderar, men händer det så händer det. I vårt fall tror jag av hela mitt hjärta att Gud förde oss samman, hur annars hade vi träffats och hållt ihop genom allt?
God is awesome!!!
Tack för att du inte lyssnade på mina böner om att INTE träffa en kille i Sydafrika.
Du vet ju bäst, så är det. För kolla så bra allting blev, jag är lycklig!

M.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0