Lördag

Jag har jobbat mycket, från imorgon får jag några dagar ledigt och sticker på en liten roadtrip. Först bär det av till Norrköping för att träffa fina Rakhi, på måndagen åker vi tillsammans mot Sthlm och spenderar dagen där. Jag stannar sedan i Sthlm och träffar de goa 'afrika' kompisarna, Jonas&Charlotte, Rebecka och Kristin!! Någon mer som vill ses när jag ändå håller på? Hur många kan man träffa på tre dagar?

Jag ser fram emot att åka iväg en sväng och få spendera tid med guldkorn!!
Förövrigt är det idag 25 dagar tills jag lämnar Svea Rike igen, blandade känslor. Men mest glädje såklart, för jag får träffa min babe igen. Hurra!

Ikväll ska jag njuta av mormors äggost, den bästa!!!
Tack mormor för att du skämmer bort mig.

M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0