Jag är en van resenär

4 dagar, 19 timmar, 16 min och 45 sec, tills vadå?
Tills jag landar i Durban, Syd Afrika. Can't wait!

Idag har jag börjat packa så smått, jag som numera får se mig som en van resenär har ganska lätt att veta vad som ska ner i resväskan. Lite varma kläder, men mest av allt, sommarkläder. Tanken som alltid slår mig när jag packar för att lämna ett hem och fara till det andra är hur får man plats med sitt liv i en väska? För visst, även om jag nu är van vid att packa och vet vad som väntar i Afrika så skulle jag gärna ta med allt jag har!
 På frågan 'vad gör du?' så brukar jag svara, ehm, jag pendlar till Sydafrika. Jag kan bara tänka mig hur oväntat det svaret måste vara för personen som ställde frågan, eller? Det är ett ovanligt och spännande liv jag har, men samtidigt lite jobbigt att flänga mellan världsdelar, hem och vänner. Just nu är allt jag kan tänka på hur mycket jag saknar Ryan, och snart, mycket snart får jag äntligen krama honom!

M. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0