I'm ready

I'm ready, ready to leave!
Väskan står packad och klar... Jag har mycket i huvudet men tror att jag har allt under kontroll! Eller? Det är ju dock inte hela världen om något skulle glömmas, allt kan fixas.
Till er som jag inte sagt hejdå, inget illa menat, jag gillar bara inte att säga hejdå... Vi säger, ses senare. Om 90 dagar för att vara exakt! Ni får gärna be och tänka på mig på min resa så jag kommer hel och välbehållen till Afrika. När jag väl kommer dit står min föstman där med öppna armar. (Eller, inte riktigt, jag får vänta på honom på flygplatsen någon timme... Men har jag väntat två månader kan jag vänta någon extra timma..)

Nu hör ni nog inte av mig på några dagar.
När jag kommer fram är det kvalitétstid för mig och Ryan.
Viktigt!

Var rädda om er &
Guds välsignelse.

Tack för att ni följer mig och min resa!!
M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0