'Umlungu' goes african

Jag vill umgås med Ry så mycket jag bara kan, det resluterade i att jag gick upp kl. 05.30 på lördag morgon för att åka med honom och jobba. Mot Kokstad, en två timmars bilresa som gick jätte fort, det går fort när man har roligt!! Jag gillar att åka med och jobba, se mer av Afrika, vara runt de svarta och mest av tiden vara en av de få vita. Jag hjälpte till med att sälja kläder, förstå när folk pratade till mig på Zulu och fick några nya vänner. Lägger upp lite härliga bilder så ni får se!!

Träffade ett orginal, en man från Nigeria, en man som bara var ute efter märkeskläder, det var enbart märket han ville ha. Men visst gjorde han kap, fina märkes tröjor för R5 st. Hans kommentar 'I will die in a shirt like this.'

M.



Här köper man maten färsk och tar hem den i kartong!




söööta lilla kille!







Även jag hittade några fina toppar för R5. Vilket kap!! :)



'Umlungu' goes african
(The whitie goes african)



Kommentarer
Anonym

Härliga bilder som vanligt Maja!! Kram

2011-04-06 @ 21:44:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0