Svimma, spy och söta naglar.

Jag sitter och får mina naglar fixade (jag har blivit sådär piff, men denna gång bara mina egna naglar och lila ska de va!), jag känner hur jag börjar må illa, allt i rummet blir diffust, frågar om jag kan få vatten, säger också att jag håller på att svimma.. Sen blev allt svart, jag vaknar av att jag måste spy.. DRAMA? Ja. 'We didn't learn this at beauty school'. Jag är svettig, skakig och min klänning är blöt av vatten och dreggel. ååh. Likblek i ansiktet börjar jag må bättre, lite ingefärar, godis och vatten. Naglarna klarade sig och vi fortsatte till de var klara.
Jag frågar mig, vart kom detta ifrån? Matförgiftning? Men det svimmar man väl inte av?
Tog mig hem i bilen och väntade på Ry. Fick lite medicin från Michele, hem och äta svensk godis, dricka svensk te och titta på 'Black Swan' sedan ta en sömntablett och en god natts sömn.

Jag känner mig konstig, känner mig inte sjuk, fast samtidigt har jag huvudvärk, fortfarande trött och lite skakig. Tar en lugn dag, sitter fortfarande i sängen i min pyjamas och har en vilo dag. Ryan jobbar och jag vill bara att klockan ska bli fyra för då kommer han hem!

M.  



Kommentarer
Emelie

usch då vännen. hoppas du snart känner dig bättre. skype-date snart!! //Kram e

2011-04-17 @ 15:44:34
URL: http://emeliesvea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0