Surprise and post from home.

Vilken glad vecka det är denna veckan!
Så mycket bra som händer och jag är glad!

Igår fick jag ett samtal från Ryan, 'just wanted to call and say I love you'
(åååh, precis som i Stevie Wonders sång, nämnde det och då började Ry sjunga.)
Några minuter senare kommer han in i kyrkan där jag befann mig igår kväll,
chock och lycka på samma gång. 'Vad gör han här? Han sa ju nyss att han satt på skolan och pluggade!' SURPRISE! Så säger han, 'öppna din bibel' och där hittar jag min favorit choklad. Är han inte bara den bästa pojkvännen? Nu är han hemma två och en halv vecka för lov, visst kommer han jobba, men jag frå träffa honom varje dag! 

Idag hämtade vi posten, (händer inte ofta, men ibland.) men där väntade ett brev på mig och även ett paket som vi fick hämta på posten!
Innehåll: Present + Candy
(Tack Gud för svensk godis!!!) Alla fick sig en bit och var glada, men det mesta sparar jag! I paketet låg även mycket te vilket uppskattas och en jätte söt klänning/top! Tack fina nu, ni gjorde min dag!!!

Nu tittar solen fram och jag tror det är dags att hänga tvätten och sedan ta på mig bikinin och gå ut i solen.
Ha en fin och välsignad dag!
M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0