Spa-dag

Vilken mysig dag! En spa-dag som spenderades med Hannah, Ryans lillasyster.
Vi hade laddat med:
ansiktsmask
hårinpackning (choklad! luktade choklad, vågade dock aldrig smaka!) 
fotbad
nagelack
choklad
frukt
paj 
Efter detta åkte vi till Mr-Price för att shoppa underkläder där jag gjorde ett kap. Åh vad jag gillar 'priced to go' på Mr.Price!!! :) Det har regnat och blåst, vi har suttit inne med var sin kopp te och bara myst.
Fin dag. Ikväll ska jag ha en mys/nagel/supper/film kväll med Danielle, Ryans stora syster. (Jag gör så gott jag kan för att komma in i familjen, och det går bra, tro mig!)

M.



Kommentarer
Emelie

Det går bra nu kompis. du är vacker

2011-04-09 @ 16:03:02
URL: http://emeliesvea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0