Ormar i buskarna

Jag säger bara Afrika.. Stället där internet tar slut och stället där man hittar ormar i buskarna. Men visst är det en härlig plats, där solen alltid lyser (nästan alltid.) 

Jag har haft en slapp dag vid poolen, tummen upp för att solen är tillbaka och med den också värmen, dock var polen kall efter allt regn, svalkande vill jag lova! Har också fått köpt mig ett lila fodral till min fina iPhone, gilla starkt! Det var en dag då Ryan hittade en orm och ropar på mig, jag blir exhalterad och vill ta ett kort, den lever och jag tar i den. Yaaay. Hade ni frågat mig hade jag dödat den utan tvekan, det spelar ingen roll om den är 'harmless' det är en ORM! Ryan höll inte med utan gick till några andra buskar för att släppa den.. Jag lovar, om jag springer på den ormen så kommer mitt hjärta stanna!

Det var dagens lilla uppdatering vänner. 
Jag saknar er där hemma!
M.   


Kommentarer
Anonym

Usch, så äckligt med ormar! Jag skulle också bli helt skräckslagen.

Saknar dig sååå mycket! Älskar dig!

Mamma

2011-04-11 @ 17:27:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0