Onsdag

Love grows by giving.

The love we give away is the lonly love we keep.
 
The only way to retain love is to give it away.

- Elbert Hubbard


Idag började morgonen med en frukost-skype-dejt med Ebba, men det var bara jag som åt frukost, Ebba hade fuskat. Så härligt att prata med dig igen!! Men nu sitter jag här igen med mina studier, som måste göras, och det måste göras innan imorgon kväll, så dags att stänga ner facebook, avsluta det här skrivandet och återgå till det riktiga skrivandet? Men jag tillåter mig många pauser, det kanske tar extra lång tid, men vadå!
Annars är jag GLAD, jag gillar att få tillbaka pengar på skatten, och detta gång en rejäl summa, lycka. Tack Gud för bönesvar där. Nu sitter jag här och drömmer, om allt jag vill göra..

M.  

 


Kommentarer
mamma

Grattis! Pengar är inte allt men visst underlättar det vissa drömmar!! Lycka till med grammatiken! Kram mamma

2011-04-14 @ 10:03:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0