Ett bonus-dygn

Det är alltid jobbigt att säga hejdå, varje måndag morgon blir alltid lite ledsen. Denna gång var det söndagens tur att bli ledsam för Ry åkte tillbaka till skolan i söndags. Igår ringer han och säger -hade jag haft pengar till bensin hade jag kommit hem nu, för jag är ledig imorgon. Vi lägger på men efter ett tag inser jag, men hallå, visst jag är inte rik men såklart jag betalar hans bensin för att komma hem! SKrev ett snabbt sms, 'KOM HEM, JAG BETALAR'. Två timmar senare var han hemma. Hade en fin kväll och en änuu bättre morgonen, vilken lyx att få stanna i sängen till klockan 12 med Ry och titta på Grey's Anatomy. Lyx. Försökte mig på att göra korv stroganoff till lunch, en Sydafrikansk sådan, för den var inte i närheten så god som svensk, eller ska jag säga pappas? Men pappa, jag gjorde mitt bästa, det smakade inte som korv stroganoff men ätbart var det och Ry gillade det. Nu blev tisdagen lite ledsam då Ry åter igen åkt till skolan, jag längtar redan tills fredag!

Ikväll blir det bio mys, det är tisdag vilket innebär halva priset!!! (R17) Woop wooop.
Enjoy your evening friends.
M.


Kommentarer
Fia

Lyxigt värre!!! :)

Vilken bio blev det?

2011-04-07 @ 11:49:41
URL: http://iiasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0