Bortskämd.

Jag blir bortskämd här på taborvägen. Inte nog med att jag får bo i en jätte mysig lägenhet där hyran är något vi inte pratar om, så kommer de upp med en korg med godsaker, plommon, morötter, hemagjord musli och några växter på det. Jag är otroligt tacksam fam. lindh! Tack! Jag behöver tas om hand, efter ett år i afrika behöver jag bli lite bortskämd.

Jag är skakis i mina armar, men det är jag glad för, det innebär nämligen att jag gick fullt in för träningen. Ett styrke pass på gymet, jag kommer sova gott inatt. Frågan är hur kroppen känns imorgon? Hoppas jag inte blir mer förskyld, var lite ett test. jag vill bli av mest hosta oc hhalsont så jag kan träna på riktigt.

Ett problem jag upptäckt nu när jag bor själv, eller jag har egentligen alltid vetat om det men inte tidigare sett konsekvenserna. Jag använder för mycket toapapper, trots att jag inte behöver rullar jag ut mer och mer. pappret bara försvinner. Mitt nya mål, använda mindre, spara pengar!!! 

Love M.  



Kommentarer
mamma

ja, nog har det försvunnit mkt toapapper därhemma...haha

2010-09-03 @ 08:41:32
Rakhi

haha gullunge! Jag kom att tänka på våra veckor i England. Nu vet vi vem som stod för toapapper-stölder där ;) Sötis, ring om det känns ensamt och tungt, jag lovar det är värt det :)



Lycka till med din lägenhet!



Kram!

2010-09-07 @ 11:32:00
URL: http://rakhi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0