stockholm, jobb och nytt boende.

Det är mycket nu! Hade en jätte fin helg i hufvudstaden, jag bara älskar Stockholm! Spendera tiden med alla fina afrika vänner. Så härligt att träffa Jonas & Charlotte igen, vilka guldkorn, tack för att jag fick komma på inflyttningsfesten! Annars jobbar jag varje dag, idag var det dag två av sju, alltså de närmsta fem dagarna jobbar jag.

Den största nyheten är väl att jag flyttat. Snabba beslut var det här, vilket jag i för sig gillar! Men håller mig på min kära ö det gör jag. Bor numera på Taborvägen, i en lägenhet på övervåningen hos fam. Lindh, moster med familj. En tvåa med toalett och egen ingång. Perfekt för mig, och jag har nära hem ifall jag får hemlängtan. Första natten ensam gick ganska bra, dock vaknade jag av solen, vilket i för sig är ganska skönt, men lite väl tidigt. Nu har jag hämtat min ögonbindel så kan numera sova längre! Kanske får för mig att lägga upp lite bilder någon dag! Ni alla är välkomna och hälsa på, en välkomst fika kanske?

Love M.


Kommentarer
moster

Det är pga morgonsolen, det stora svarta draperiet hängde vid ytterdörren....Funktionellt även om det inte är vackert

2010-09-02 @ 22:06:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0