soliga måndag.

En ganska okej dag, en vanlig dag på jobbet, en jobb-dag som faktiskt gick relativt snabbt. Sköönt. Efter jobbat kom fina Kajsa och hälsade på mig. Mys. Jag gillar att få lite kvalitétstid, det var behövligt. Vi åt vitlöksbaguetter med olika röror, gott. Tack för dig Kajsa, vi ses snart igen! 
 Blir nog en tidig kväll för mig ikväll då jag är väldigt trött och jobbar imorgon igen. 

Höst och vinter, jag längtar efter er!!
Gula löv ligger längs stigarna och hösten är i luften, men den är inte här riktigt än. Eller man kanske kan säga att den kommer och går, kan inte bestämma sig riktigt. Jag längtar tills de lite lägre temperaturerna, få ha höstkläderna! För att inte tala om vintern sen, jag har nog aldrig längtat efter så såhär mycket!! Efter i pricin ett och ett halvt år av sommar så känns det som om det räcker. Hejdå sommar, hej höst och vinter, ni är välkomna med kyla och snö. 

M.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0