Lite solsting?

Jag kanner mig snurrig och huvudet varker. Jag ar inte van den starka solen!
Spenderat dagen i Durban, pa Ushaka marine world, waterworld, aquarium, delfinshow m.m. Akte med Ryans lilla syster, lillebror, och lillasysters kompis. Man kan val latt konstatera att vi inte var ensamma, det var nagon form av extra pris idag och inte nog med det, det ar ocksa skol lov. Gosh. Jag blir latt stressad av att knappt kunna rora mig, och mycket av tiden gick at till att sta i koer. Men, det viktigaste ar att barnen hade kul, vilket de hade! Men mycket sol och inte tillrackligt med mat gor mig matt, sa, dags for sangen.
Imorgon blir det att folja med Ryan till jobb, salja klader.

Ta hand om er.
Love M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0