Kanns som att komma hem.

Jag ar tillbaka, och vad konstigt det kanns. Kanns som om jag aldrig lamnat allting. Att traffa alla, sa harligt, sa mycket kanslor pa en och samma gang. Vadret ar mulet och sadar lagom varmt, men jag hoppas pa lite sol. Var idag och halsade pa POR, barnhemmet dar jag. Jag var inte dar lange, utan tittade mest forbi, en langre titt blir nagon dag nasta vecka. Men vad glad jag blev av att se barnen, nagra av mina speciella favoriter var kvar. Det gjorde mig SA glad! Kommer se de aldre barnen i kyrkan imorgon.

Ikvall har vi lite mys med alla sydafrikaner, harlig kvall! Bara kvalitétstid! Jag ar sa otroligt glad att jag fatt komma hit och lara kanna alla manniskor. Fantastiskt. Tack Gud. Och det kanns just nu bra med Ryan, tack for det ocksa!!

Jag skriver mer nar jag hinner. Manga att traffa, mycket att gora!!
Ni ar fina!
M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0