Benen är trötta och fötterna värker.

Benen är trötta, eller egentligen hela kroppen och fötterna värker efter några intensiva dagar i London. En vacker stad med mycket att se och mycket att göra. Vi hade två dagar vilket var lite för lite, men vi fick smaka och se vad london hade att ge. Vi fick se det man ska se, missade dock påven som var i london denna helg, vi hann även med lite shopping. Pappa och Joel åkte hem på söndag eftermiddag pga skola och jobb, men jag och mamma åkte hem imorse. När de lämnat oss gick vi raka vägen mot Primark, en affär där det råder Ullareds hysteri över priser som liknad Gekås. Vad kan man mer säga än att jag älskar denna affär, även om det är tjockt med folk som slåss om varorna, jag kommer alltid ut med en primark påse i ena hande, då ofta den stora storleken. Jag behövde ju faktiskt skor, strumpbyxor, linne, tröja, kofta, strumpor..... kanske inte, men ibland så får ska man skämma bort sig själv lite!!

Nu har jag kommit hem, packat upp för att sätta igång en maskin tvätt och för att sedan packa igen, då i en lite störra väska och mer åt det somriga hållet. På onsdag blir det ju nämligen besök i kära Afrika. Jag flänger och far, och jag gillar't. Har man en gång fått smak på att resa så kan man bara inte få nog!

Ska senare in en sväng till staden. Nu ska jag fixa lite med bilderna från London.
Jag lägger nog upp lite bilder senare.
Ta hand om er vänner.
M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0