14 dagar

Två veckor, 14 dagar till jag sitter på planet mot Sydafrika. Åh vad jag längtar efter detta härliga land och för att inte tala om alla fina människor och de fantastiska barn! Innan jag är nere väntar dock en lång flygresa, skulle man inte bara kunna komma ner lite snabbare? Tidsmaskin? Nästa vecka, på fredag åker familjen Fast till London. Tummen upp för det!

Jobb jobb jobb. Visst är jag glad att jag har jobb och ett jobb jag trivs med, men vad synd att jag inte riktigt orkar ha ett riktigt liv. Jag är så trött, det räckte inte med en ledig dag, så jag ser fram emot en ledig helg där mycket kul händer. Två dagars jobb kvar. Energin jag har får jag av lite goa träningspass, idag var det extra svettigt. Men jag gillar't.

Soon, time for bed!
Hamba Kahle
M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0