The purpose driven life.

The purpose driven life. - What on earth am I here for?

Fick tipset av mamma maria att lasa denna bok. Ett kapitel om dagen i 40 dagar. Idag ar det nummer 7. En bok jag vill kopa hem till alla. Startar mycket tankar och staller fragor, en bok som ocksa far saker att falla pa ratt plats, saker som jag tankt pa och undrat over far svar och betydelse i mitt liv. Dagens kapitel "the reasong for everything", mycket bra! "God made ants to be ants, and he made you to be you." 

"'For everything comes from God alone.
Everything lives by his power, and everything is for his glory."

Romans 11:36

Har inte skrivit pa ett tag ta jag inte haft mojlighet till dator, Ryan har varit i skolan men ar nu tillbaka. Det ar nastan varre att ha honom nara fast inte kunna ses an att vara i Sverige. Nar han ar har och jag i Sverige, da ar det bara att gilla laget, men nu var han bara tva timmar bort!! Jag saknar ocksa solen som forsvunnit, vill fa lite farg innan jag aker hem. Men det ar var har vilket innebar mycet regn och aska. Haller tummarna att solen tittar fram de narmsta dagarna. Tre veckor ar ingenting och jag sitter snart pa ett plan pavag hem igen, fran ett hem till ett annat. Tva hem pa gott och ont. Men jag kommer snart tillbaka hit och forhoppningsvis kommer Ryan till Sverige innan det.. Vi haller tummarna!!!

M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0