Sharks - Leopards

Min forsta rugby match, check.
Innan vi akte mot Durban dar matchen spelades akte vi till Mr. Price for att kopa oss varsin shark t-shirt. Maste ju ha nagot som visar att jag numera ar en shark supporter. Det blev en intressant match, forstod det mesta, nagra dumma fragor fran min sida kanske. Forsta try kom efter nagra sekunder, och det var da sharks som gjorde det. (jag har sagt touch down hela tiden men det heter try, varfor har ingen rattat mig? men nu vet jag!) Det borjade bra och fortsatte sa hela matchen, den slutade 63-6 till sharks.
 Kom hem vid 23:30 och somnade direkt jag la huvudet pa kudden och vi sov lange imorse, sa skont. Idag akte vi en svang till Uvongo flea market men hittade inget av intresse. Akte vidare mot Shelly center och CUM, den kristna bokhandeln. Jag har lange tankt pa saker jag vill kopa men aldig kopt sa idag tanke jag, nu aker vi och koper det jag vill ha, det kommer liksom inte bli billigare ju langre tiden gar. Nar vi kommer in i bokhandeln kommer en kille fram till oss, "jag vet inte om ni vet, men vi har 25% pa allt i affaren". What a blessing!! Det slutade med att jag spenderade R400. Men som jag brukar saga, om man ska spendera pengar man egentligen inet har sa ska det vara pa bra saker, saker som bygger upp och far en att vaxa. Sa nu ar det dags att se en Louie Gigglio dvd, definitivt predikningar som bygger upp!!

Ta hand om er vanner. 
Hamba Kahle
M.  


Kommentarer
Pappa Pelle

Kul och se att blivit sportintresserad var kommer detta intresse från mån tro? Kul att förstå att du har det bra det har vi också. Hälsa alla och ta hand om er!!!!

2010-10-02 @ 22:52:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0