From one home to another.

Lämnat mitt andra hem för att komma hem till mitt första hem. Det är lättare att komma hem denna gången, jag har fått en dos av Afrika och en stor dos av kärlek vilket har gjort att jag mår bättre. Jag saknar redan Afrika och framförallt Ryan, men samtidigt är jag glad att vara i Sverige denna årstid, luften är frisk och träden gula. Resan hem var låång, minst sagt. Över 30 timmar, och jag är fortfarande trött. Men allt gick bra, blev till och med bjuden på ost och kex på ett av planen, av en man från Etiopien. Jag försökte hela tiden säga att jag var upptagen, till slut ville jag bara skrika, JAG HAR POJKVÄN, men inte lyssnade han för det. Men vadå, osten var jätte god! Väl framme på landvetter så springer Emelie, Ebba och mamma för att välkomna mig, så oväntat men så härligt. Tack fina tjejer!! En knäckermacka med kaviar hade de med sig också, perfekt! Åkte vidare hem till Emelie där vi åt mat och satt och pratade länge. Sedan hem... Min väska hade inte samma tur som jag, den missade nämligen sista planet från Landvetter, väskan landade ett antal timmar senare och mamma var snäll och hämtade den!

Idag blir en lugn dag, en återhämtningsdag! Förhoppningsvis lite träning, det blir tacos med familjen och film mys med Fia och co. En bra dag. Sedan jobb hela helgen, för pengar är nu ett måste. Det är inte gratis att åka till Afrika!!

Ta hand om er fina!
M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0