En sondag pa stranden.

Antligen en dag da himlen var klar bla och solen lyste stark och varm. Efter lakarbesok for ryans del och lite andra arenden akte vi mot stranden, Uvongo beach. Harligt! Vattnet var harligt och vagorna stora, 18-19 grader och jag tyckte det var alldeles perfekt bra. Det var lite sol som behovdes for min bleka hud. Senare nar vi tyckte att vi fatt nog akte vi hem och for att bada i poolen som var annu varmare, runt 22 grader! Gott. Kvallen blev film; Hotell Rwanda, en film som gjorde att jag bara ville grata!! Men anda en fin och mysig kvall med Ryan och Pearl. Vi pratade om varen och fina planer gjordes, jag haller tummarna att det kan ga!! :)

Idag ar sista dagen i SA for denna gangen, det regnar och ar kallt! Vill bara sitta inne. Jag vill bara vara, vara i lugnet och vara med Ryan. Jag gillar inte avsked och ser inte fram emot imorgon, det ar dock lattare an forra gangen. Det som gor det lattare ar att jag ser sa mycket fram emot svensk vinter och lite kyla, men jag vill ta med mig Ryan.. Det har med distans ar nagot jag inte rekomenderar till nagon, om jag ska vara arlig sa ar det helt vardelost. Men vi har haft tre fina veckor!!
Vi ses pa torsdag igen, kommer till landvetter och gbg 12.25!

M.

"Trusting God compeletly means having faith that he know what is best for your life"





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0