Chocolate fondue

Sockerkick? Socker for en vecka, eller mer. Jordgubbar, bananer, applen, marshmallows med kokos, och egenplockade macademiennotter. For att smaka pa notterna fick vi anvanda en hammare, haha, harda som sten. Men oj sa gott. Favoritnotter, latt!! Vilken sondags eftermiddag, solen gjorde oss sallskap och jag fick en aning morkare nyans, kanske ar det bara jag som ser att nyansen har blivit morkare, det ar val inne med magtrojor och shorts hemma nu? Jag vill visa min bruna mage och ben, for de ar bruna, men ansiktet ar bleekt. Synd.
Men TACK Maria och A-K for denna eftermiddag och tack for allt socker. Tror och fick en sockerdown istallet for en sockerkick!! Lite bilder kommer har!!

M.














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0