Bästa någonsin?


Benen går, musiken är hög och svetten rinner. Återigen sitter jag på cykeln, spinningcykeln och det är så härligt! Efter tre veckor av noll motion var det dags, jag var lite nervöst innan passet som skulle hålla på i 60 min. Efter passet frågar jag mig själv, kan det ha varit bästa spinningpasset någonsin? Svaret är nog ja. Vilken energi, vilket motstånd och så mycket svett! Brukar ha en liten dipp i mitten av ett så långt pass men idag fanns energin och viljan där rakt igenom hela passet. Åh vad jag är nöjd! Jag älskar att vara trött i kroppen, jag kommer sova gott inatt, men hur mår jag imorgon? Smärta? Jag är nog inte sugen på att ta en cykeltur...

Det har varit en låång dag, äntligen kommit hem och ska inte gå ut igen. Ska alldeles snart hoppa i säng, och imorgon blir det sovmorgon för jag är ledig. Men senare imorgon in till stan för lite ärenden, har en ny ägodel som jag behöver fixa med. I love it. Kanske berättar mer någon annan dag!

Godnatt fina människor,
var rädda om er!
M.  


Kommentarer
Tomas Q

Kan det vara en telefon typ apel 4 senaste.Om lycka till Om inte lycka till G-V-D

2010-10-22 @ 09:37:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0