Aj, vilken smärta.

Jag kan knappt röra mig, mina armar är längre inte till någon nytta!! Jag kan inte sträcka ut dem ordentligt och att lyfta tunga saker är inte att tänka på. All denna smärta pga träning men det gör det också till en bra smärta! Även om jag inte fungerar normalt så är jag glad att jag har ont, det visar att jag verkligen har tränat och att musklerna har fått jobba! Gott. Det är så skönt att komma igång igen och denna veckan har det varit tre tuffa pass, tummen upp för det! All smärtan gjorde dock att ställde in dagens pass... Lite måste jag ju vila!! Nästa vecka kör vi igen, det ska kännas!! Tack Viktor för gårdagens pass!

Det regnar ute och är riktig höst, jag vill bara sitta inne och dricka te. Det är dock höstmarknad i kyrkan, så alla björköbor, ta er dit! Det blir bra! Annars är det en lugn dag. 


                                                          "Din trofasta kärlek aldrig mig lämnar. 
                                                         Din barmhärtighet den kan aldrig ta slut,
                                                      den är ny varje morgon, ny varje morgon.
                                                 Stor är din trofasthet min Gud, stor är din trofasthet."

M.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0