onsdag

42 dagar6 veckor på dagen, alltså ska hela november passera och lite till innan jag får återse min man. Åh, vad jag längtar. Varför ska han bo borta i Afrika för? Just nu så är jag överlycklig för skype, det finns dock stunder då jag ogillar det starkt. Jag saknar att kunna vara spontan, att bara KUNNA bestämma sig för att ses. Jag vill att november ska flyga förbi, jag vill att det ska hända mycket, jobb och också mycket kul så att jag har något att göra och att tiden går fort. För visst går den fortare när man har roligt?
Idag har varit en lång dag, en dag bestående av:

Jobb. regn. halsont. te. apoteket.

sushi. svettningar. huvudvärk.

blod. saknad. vårrullar. te.

pappersarbete. skype dejt. 

Ebba. Amanda. äpplepaj. te. bonde söker fru.


Och nu, dags att hoppa i säng!
Jag hoppas jag mår bättre imorgon. 
Innan jag somnar blir det dagens kapitel i "The purpose driven life." 
Godnatt vänner!
M.  
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0