Dagar som går ganska fort.

Ännu en dag på dagis. En lång dag, men konstig nog går dagarna på dagis ganska fort. Många starka viljor och en del bråk, står där och försöker lösa konflikter. Kanske ska bli konflikthanterare? Fast det är nog inte min grej, någon blir alltid missnöjd. En dag på dagis innehåller också många skratt, de är så fina barnen. Idag var vi även ute och åkte pulka, åh vad kul. vad jag liksom tvungen att testa jag med, det var så länge sedan. Det sägs ju att man ska ha kvar barnet inom sig, mitt barn fick komma fram idag, for sure! Testade även skjärtlappen och rutchkanan. Härligt. 

Dags att åka för ett träningspass, "future disco". Ett special pass på gymmet. Kul, det stod att färgglada kläder ska på. Men jag längtar mest till efter träningen, då står en skype dejt med min kärlek på "to do" listan! 

Var rädda om er! 
Love M.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0