D I S C O !

Jag är bara lycklig i detta nu. Vilken härlig känsla, att komma hem från gymmet lycklig! Det var DISCO, det var dans, det var lampor, det var 70-tal och "drink" paus! Jag har alltid önskat att jag var bra på att dansa, kanske skulle jag kunna om jag bara dansade mycket, inte bra men i alla fall bli ok. I början är det lite stelt, vågar inte ta ut rörelser, kanske pga att jag inte vet hur jag ska göra. Det var rörigt och jag tänkte att detta hänger jag aldrig med på! Men sen så, efter några gånger, då satt allt utom en rörelse som alltid blev fel, men vadå jag hade jätte kul!! Vissa var även utklädda. Mer sådana extrapass, tack!!


Godnatt vänner!
M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0