Varnar känsliga läsare för otäck bild.

Jag är inte ensam, jag är två. Jag har en (oinbjuden) vän som äter av mig och som bor under mitt skin. Jag tycket inte han/hon är värd att nämnas mitt namn! Vi kallar den kort och gott; masken, masken som bor under huden på min lilltå. Det kliar som sjutton!! Men nu ska den dö, med tabletter som inte alla läkare får skriva ut (bara de på infektionskliniken på östra). Den kommer troligen från sand, kanske från Mozambique, eller Sydafrika, ingen vet. Det är också svårt att fråga den. Ett mera fint namn på denna varelse är Hakmask. Jag säger bara usch, men just nu skrattar jag mest åt det.

Här är en bild på min tå, med masken.

Tills vi hörs igen
Love M.



Kommentarer
Lina

jag har en tidning hemma som heter "masknytt" som jag gjorde i 7an. Mask kanske vill låna den?

2010-05-18 @ 14:59:04
URL: http://linadolfsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0