Jag håller mig sysselsatt

Jag håller mig sysselsatt samtidigt som jag håller mig här hemma på min ö. Ni som inte tror man kan hålla sig sysselsatt här har fel fel fel. Det är SÅ många jag träffa nu när jag är hemma igen, och så många som vill träffa  mig. (hoppas jag i alla fall!) Det kanske inte är enda anledningen till att jag håller mig sysselsatt... Jag har så mycket känslor på insidan, för mycket för att riktigt kunna hantera det, jag tar lite i sänder. Jag tar in några svenska saker om dagen. Jag har hunnit vänja mig vid svensk vatten, åh hjälp vad gott det är. Jag dricker i mängder!!! För att inte tala om svensk mat, nyttigt, utan socker och lite tillsattser!

Jag saknar barnen mest av allt. De afrikanska barnen äger mitt hjärta! Att sitta här och titta på bilder och filmer gör mig alldeles varm i hjärtat, jag älskar dem!!!

Tills vi hörs igen
Love M.  


Kommentarer
Lina

vilken fin banner du har majsis :)

2010-05-10 @ 16:21:01
URL: http://linadolfsson.blogg.se/
fiiiia

bra sysselsättning igår och idag tycker jag :D

har saknar dig så, du är underbar!

MWHA!

2010-05-13 @ 18:57:23
URL: http://iiasofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0