Idag längtar jag sådär lite extra!

Idag längtar jag sådär lite extra, efter alla barn och alla fina människor.
Jag längtar till Sydafrika, jag lämnade en del av mit hjärta där, jag saknar den delen av mitt hjärta lite extra idag.  

Jag kom på mig själv idag att så fort någon går förbi med ett svart barn ler jag sådär extra stort, ett såndär fånigt leende. Folk måste tro att jag är knäpp. Jag kan bara inte hjälpa det, och jag bryr mig faktiskt ärligt inte heller. De är fina och påminner så mycket om mina barn på Place of Restoration. Att tänka på dem gör mig varm i hjärtat!!

Saknar också min man idag... nu är det faktiskt snart dags att komma hit!! 

Idag längtar jag sådär lite extra, sådär lite extra till Afrika... 

Love M.    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0