På dig min Gud.


På dig min Gud förtröstar jag, när oro skymmer min morgondag,
 
för jag vet att du trofast emot mig. När svårigheter omger mig,
 
då är jag ändå trygg hos dig för jag vet att du aldrig lämnar mig.
 
Är det natt eller dag, Herre på dig förströstar jag.
 
Gud du är alltid nära mig, ingen förändring finns hos dig.
 
Du är den samme igår och idag och i evighet.
 
Du är min framtids säkra grund, du som står fast vid ditt förbund.
 
Min klippa är du, allsmäktig Gud, jag ärar dig.



Kommentarer
Tomas Qwarfordt

Hej Maja fin bön tack ja vill också ge dig uppmuntran. bönen heter ja älskar dig................ Jag älskar dig, min Gud, och min enda önskan är att få älska dig till mitt sista andetag . Jag älskar dig, och skulle hellre dö medan jag älskar dig än leva utan att älska dig . jag älskar dig, Herre, och den enda nåd jag ber om är att få älska dig för evigt . Min Gud, om mina läppar inte i varje ögonblick kan upprepa att jag älskar dig, vill jag att mitt hjärta alltid skall säga det i varje andetag jag tar......... Jag önskar dig , barnen, ledare Guds välsingnelse ja ber i Jesus Kristus namn att ni ska få vara friska och ha det gott o trevligt välsignat vare Jesus heliga namn Amen

2010-03-04 @ 22:31:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0