Idag är en sådan dag.

Livet som volontär har många sidor, många bra men det finns också de som är mindre bra. Att leva och bo som vi gör är påfrestande, att sättas i ett hus med människor man kanske inte skulle valt att umgås med hemma är en prövning. Det är nyttigt och man ser plötsligt sig själv i ett nytt ljus. Jag kan ärlig säga att jag saknar egen tid, att vara ensam och ha egen tid är något som blir sällsynt men som är så välbehövligt. Vissa dagar blir jag så trött på allting att jag bara vill åka härifrån, idag är en sådan dag. Jag vill ha tålamod!! Allt går i ett men vi alla behöver stanna upp för en stunds vila. Jag tror jag går i ide när jag kommer hem för att försöka ta igen all missad egen tid.

Tills vi hörs igen
Love M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0