Födelsedag

En födelsedag i Afrika. Jag befinner mig i det rätta landet för att fira min 21års dag. 21 är födelsedagen med stort F. Jag är så välsignad att få fira med så mycket fina människor runt omkring, jag blir bortskämd här nere! Sång och frukost på sängen av mina familjemedlemmar är en fantastisk start på dagen! Många gratulationer, ett blomsterbud från någon speciell, kort från mormor kom idag (så passande!!), tårta från köket, och nu ikväll väntar hemliga planer.. Jag väntar med spänning!!
Tack alla nära och kära som förgyller min dag! Jag saknar er där hemma men jag är samtidigt glad att fira födelsedagen här i Sydafrika. Tack tack tack!
Jag ska vara ärlig, jag har inte fyllt ännu, 19.25 är tiden då jag helt och fullt blir 21, och här även ses som vuxen! yey. Mer uppdatering om kvällen kommer förmodligen imorgon!!
Tills vi hörs igen
Love M.



Kommentarer
Ingalill

Hip,hip HURRA för vår härliga MAJA idag!!

Stort Grattis från oss 4:a på Suddeviksvägen

2010-03-17 @ 21:03:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0