Vad är fel?

Min mage gör ont, min mage är svullen, så fort jag äter mår jag jätte dåligt. Jag är matt i hela kroppen och det räcker att gå ner för trappan för att mina ben ska darra. Vad är det för fel? Prover har tagits, väntan på resultat är alltid lika lååång. Mer prover kommer att tas, bara det hittar vad som är fel! Frustrerande att inte orka, jag vill jobba, träna och äta riktigt. Varit hemma idag och vi får se hur det blir med morgondagen.

Tack för solen som muntrar upp!! 

Love M.  



Kommentarer
Rakhi

Maja vännen, jag saknar dig nåt enormt! Speciellt en sån här dag då båda vi sitter hemma och gör ingenting i opp om att snart må bättre. Ditt är förstås värre då du inte vet vad det är.. Och jag lider med dig! Jag hoppas att du får rätsida på problemet snart!



Kärlek, Rakhi

2010-06-02 @ 12:34:03
URL: http://rakhi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0