Ovärt.Oflyt.Ogilla.

Jag gillar inte strul, när allt skiter sig och ingenting går som det ska. (eller kanske snarare som man vill?) Fixa och trixa för att hitta en lösning när plötsligt allt strular till sig på nytt. Jag ställer mig frågan, kommer det överhuvudtaget bli bra i slutändan? Jag känner mig maktlös! Himlans visum!! Kommer han någonsin komma till Sverige? Det är ont om tid vilket skapar en enorm stress när strulet slår till, en stress jag just nu inte kan hantera. Det finns bara ett ord, oflyt, vilket oflyt vi har.
Jag gillar inte detta, det gör mig irriterad, och jag gillar inte att vara irriterad! Det gör mig stressad som får min mage som redan är i stor obalans må ännu sämre. 
Ovärt.Oflyt.Ogilla.    

Love M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0