Knäppt på ett bra sätt

Så sant, svensk sommar när den är som bäst, då är det holmarna som gäller. Första turen iår gick till Lindholmen, äntligen, som jag väntat!!! Dock lite kallt i vindarna, så håller tummarna för varmare väder.

Trots detta varma väder bar det idag iväg mot Ullared och Gekås. Åkte med med favoriterna, Ryan, Ebba & Sofia. Ni ligger mig varmt om hjärtat vänner. Härlig dag med mycket som hände på Gekås, vi kan kalla det en "happening"-dag. Vi blev intervjuade av tv, morgon signerade (för er som sett tv-serien). Men framförallt, vi alla gjorde av med pengar, som alltid på Gekås, det är liksom så det ska vara! Ryan fick nu se detta svenska fenomen som lockar tusentals svenskar trots att solen lyser en varm sommardag. Svenskar som ställer in allt för att ta tillvara på solen när den visar sig, men att åka till Ullared och Gekås är något man kan göra när som, och inget man ställer in sådär plötsligt.

Det är så skönt att ha Ryan här. Men ändå knäppt, att ta en del av livet i Sydafrika och plötsligt ha den delen i Sverige. Knäppt på ett bra sätt. Skönt att han får se mitt liv i Sverige, och träffa alla mina när och kära.

Ayoba vänner!
Love M.   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0