Kärt återseende och folkskygg tjej?

Det är så härligt att träffa vänner, vänner som man inte träffat på ett tag och som liksom saknats. Men när man ses så är det precis som det var när man sa hejdå sist. Igår hade jag och Rebecka bestämt dejt! Sist jag och Rebecka sågs var i Sydafrika, och igår när vi sågs igen var det som att vara tillbaka i Afrika. Minnen, fint! Och så mycket nytt som hänt sedan sist! Blev en fika och mycket prat. Även fast jag inte mådde bra fick jag energi, (sen hamnade jag dock på soffan när jag kom hem! Men det hör inte riktigt till.) Tack för dig Becka, vi ses snart igen!   

Jag har varit hemma under några veckor nu och insett att jag har nog blivit lite folkskygg, inte för att jag inte gillar människor, men jag behöver egen tid, tid att bara vara. Så vänner, tro inte att jag inte vill träffa er! Jag har levt nära andra människor under en så lång tid så nu strejkar hela jag. Att få mycket ensam tid hemma de närmsta veckorna kommer göra mig gott! Jag har träffat mina närmsta vilket varit oerhört viktigt för mig och varit det jag längtat efter. Men det är så många mera jag längtar efter att träffa, men nu ligger en hel sommar framför, lycka! Jag ser fram emot mycket häng, sol, bad, grillning, hönökonferensen, segling, bröllop osv. Vänner, vi har en härlig sommar att se fram emot! Just nu håller jag tummarna så hårt jag kan att solen ska lysa så mycket den bara kan hela sommaren igen. Kom igen, håll tummarna ni också!!  
Välkommen; Sommar 2010. 
Love M.


Goa Rebecka
Bilden är tagen i Sydafrika.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0