21 juni

"Vilken fräck frisyr du har!" -man på dialysen där jag jobbat idag. (vad säger man, jag gjorde flätor mest för att jag inte orkade duscha imorse. men tack! haha)

Varit en bra dag, solen har lyst och det blir så långsamt varmare och varmare! Jag gillar't! Jag hoppas på många dagar med sol och bad ligger framför. Jobbat hela dagen, kom hem och gick ut och sprang. Plötsligt får jag energi från ingenstans och städar hela huset också! Det ska vara rent och fint när man får besök och när föräldrarna kommer hem efter resa. Känns härligt och rent runtomkring. Det börjar också bli lite smått nervöst, för imorgon lämnar Ryan Sydafrika för en låång resa mot Sverige, vårt fina land! På onsdagmorgon landar han på landvetter. Hur kommer det bli att ses igen? Håll tummarna. Jag hoppas att ni alla får träffa honom!!

Slänger med en bild från Mozambique.
Love M.



Kommentarer
Ryan

nice ass beautiful ;-)

2010-07-26 @ 19:22:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0